22 Aralık 2007 Cumartesi

Semih'in gideceği tek takım

Fenerbahçe'nin golcü oyuncusu ve ikinci kaptanı Semih Şentürk, sarı-lacivertli takımdan bir yere ayrılmayı düşünmediğini söyledi.
Avrupa'nın önde gelen kulüplerinden transfer teklifleri alan Semih Şentürk, "Benim gideceğim tek yer, aklımdaki tek takım yine Fenerbahçe'dir. Bugün önüme boş mukavele koysunlar hemen imza atarım" dedi Kulübün internet sitesine açıklamalar yapan son haftaların formda ismi, "9 sezondur Fenerbahçe'deyim. Biraz başarılı olunca, hemen beni bir yerlere göndermeye çalışıyorlar. Benim gideceğim tek yer, aklımdaki tek takım yine Fenerbahçe'dir. Ben bu kulübün oyuncusuyum ve bundan da çok memnunum. Bugün önüme koysunlar, boş mukaveleye imza atarım" diye konuştu. 'Gideceğim tek yer’ Biraz başarılı olunca bir yerlere gönderilmeye çalışıldığını ileri süren Semih, “Gideceğim tek takım yine Fenerbahçe’dir. Bugün önüme boş sözleşmeyi koysunlar, imza atarım” açıklamasını yaptı. Kendisine yakıştırılan “Nöbetçi golcü”, “fırsatçı” gibi yakıştırmalardan sıkıldığını dile getiren başarılı futbolcu, şunları söyledi: “Sadece Fenerbahçe’nin forvet oyuncularından biriyim. Ne nöbetçiyim, ne de fırsatçı.” ‘Kalıcı olabilmek’ Kezman'ın yokluğunda attığı kritik gollerle dikkat çeken Semih: “Hoca yarın benim yerime yeniden Kezman’ı oynatabilir, ya da ikimize birden şans verebilir. Bunlar teknik ekibin bileceği şey. Önemli olan Fenerbahçe’nin başarısı. Fenerbahçe’de kalmak istiyorum. Kalıcı olmak, sadece gol atmaktan geçmiyor. Fenerbahçe’de kalıcı olmanın, her zaman hazır olmak, her durumda takıma katkı sağlayabilecek kapasitede olmak, kendini yenilemek, büyük düşünmek gibi kriterleri var ve bunları biliyorum.” 'Her gün bir şey öğreniyorum' Basının sadece attığı gollerle ilgilendiğini iddia eden golcü oyuncu, bu durumdan yakınarak, "Ben sadece gol atarak değil, oyunculuğumla da bu takıma katkı yaptığımı düşünüyorum. Hâlâ, her antrenmanda Zico'dan olsun, Carlos'tan olsun, Alex'ten olsun bir şeyler öğreniyorum. Onlar ve onlar gibiler burada olduğu sürece de öğrenmeye devam edeceğim" diye görüş belirtti.

Hiç yorum yok: